Haier HL32R1A to innowacyjna technologia informacyjna, stworzona przez firmę Haier. Technika ta wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby określić indywidualne preferencje użytkowników i dostosować do nich informacje, które prezentowane są na ekranie. Technika ta ma na celu zapewnienie użytkownikom lepszego doświadczenia podczas przeglądania informacji na ekranie. Technika ta umożliwia wyświetlanie informacji w sposób zoptymalizowany dla użytkownika, dzięki czemu dane są bardziej przyjazne i łatwe do odczytania. Ponadto technika ta umożliwia wykorzystanie sztucznej inteligencji do określenia indywidualnych preferencji użytkowników, co pozwala dostosować prezentację informacji do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Ostatnia aktualizacja: Techniki informacyjne Haier Hl32r1a
Candy Hoover Group S. r. l. z jednym udziałowcem, podlegająca zarządzaniu i koordynacji przez Candy S. p. A., z siedzibą pod adresem: Via Comolli, 16-20861 Brugherio (MB) – Włochy kapitał zakładowy: 30. 000. 000, 00 EUR, w pełni wpłacony, włoski numer podatkowy i numer rejestracyjny w Rejestrze Firm Monza i Brianza 04666310158, VAT: IT00786860965
FIRMA
- O firmie Haier
- Haier Group
- Newsletter
- Investor relations
- Kodeks Etyki
Candy Hoover Group S. 000, 00 EUR, w pełni wpłacony, włoski numer podatkowy i numer rejestracyjny w Rejestrze Firm Monza i Brianza 04666310158, VAT: IT00786860965
Współczesna rzeczywistość obfituje w dynamiczne zmiany, które obejmują swym zasięgiem niemal każdą z dziedzin naszego życia. Nieodłącznym towarzyszem ciągłych przeobrażeń zachodzących w otaczającym nas świecie jest technologia, przekształcająca tradycyjne dotąd sfery obszary w cyfrowe uniwersa.
Od kilku lat sektorem szczególnie silnie skorelowanym z powszechną informatyzacją, jest edukacja. Więź ta zacieśniła się jeszcze bardziej w obliczu pandemii koronawirusa. Codzienność narzuciła swoisty wymóg nabycia umiejętności w sferze wykorzystania nowoczesnej, informacyjno-komunikacyjnej technologii w pracy dydaktycznej.
Czym jest technologia komunikacyjna?
Wszystko zaczyna się od komputera, narzędzia umożliwiającego pełne wykorzystanie potencjału technologii, a w konsekwencji wzbogacenie realizowanych w ramach pracy nauczyciela obowiązków, jak również odpowiednie przygotowanie do ich wykonania. Definicja komunikowania dawno już przestała być kojarzona wyłącznie z rozmową. W dzisiejszych czasach dialog odbywa się za pośrednictwem serwisów społecznościowych i rozmaitych komunikatorów. Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w edukacji to także zmiana sposobu komunikowania się z uczniami. Pandemia wymusiła kontakt za pośrednictwem ekranu komputera lub poprzez czaty. W niektórych przypadkach okazało się to zbawienne – uczniowie byli odważniejsi w kontaktach z nauczycielem online, nie krępowali się i chętnie dzielili swoimi obawami lub problemami.
Technologia informacyjno-komunikacyjna w edukacji wczesnoszkolnej
Czym w zasadzie jest technologia informacyjno-komunikacyjna (zwana w skrócie TIK)? To – w najprostszym ujęciu – wszelki sprzęt multimedialny, który łączy w sobie informowanie (w tym także nauczanie oraz terapię) z działaniem technologii. W szkołach TIK pojawia się zatem od kilku lat w postaci rozmaitych tablic interaktywnych, tabletów czy nawet robotów. Narzędzie te są szczególnie przydatne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym oraz w przypadku uczniów dotkniętych autyzmem czy wymagających kształcenia specjalnego. Technologia komunikacyjna w pracy nauczyciela jest niezwykle pomocna – umożliwia organizację angażujących zajęć, które pozwolą skupić się dzieciom na dłużej, nawet tym, które mają wyraźne problemy z koncentracją. Pedagodzy coraz chętniej sięgają również po podłogi interaktywne, które nie tylko pozwalają najmłodszym na „dotknięcie” świata cyfrowego, ale także wykorzystują ruch, dzięki czemu dzieci uczą się przez zabawę.
W dobie technologicznych nowinek, coraz trudniej znaleźć placówki, które w ofercie nie miałyby podstawowych narzędzi TIK. Nic w tym dziwnego – uczniów ciągnie do technologii, to tam prowadzą część swojego życia. Coraz trudniej zainteresować tematem w wydaniu analogowym, a utrzymanie uwagi dzieci ze spektrum autyzmu, cierpiących na porażenie mózgowe czy tych zmagających się z różnego typu niepełnosprawnością zdaje się być wręcz niewykonalne…
TIK nie tylko dla najmłodszych
Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w edukacji wcale nie kończy się w klasach I-III. TIK z powodzeniem może posłużyć jako pomoc, która urozmaici lekcje chemii, biologii czy geografii. Interaktywne laboratorium, praktyczna nauka przepisów drogowych czy angażujące lekcje języka angielskiego, warto przeprowadzić także w klasach IV-VIII czy szkołach ponadpodstawowych. Starsze dzieci i młodzież świetnie odnajdą się także w kodowaniu.
Dzięki TIK, młodzi programiści swoje pierwsze kroki mogą robić już jako dziesięcio czy jedenasto latkowie na kursach z robotyki. Poza tradycyjnymi lekcjami, nowe technologie sprawdzą się na godzinach wychowawczych, zajęciach pozalekcyjnych czy tych prowadzonych przez szkolnego pedagoga. Łatwiej rozmawiać o trudnych emocjach w atmosferze gier i zabaw, a kolorowy, wirtualny świat pozwala na łatwiejsze przyswojenie nawet najtrudniejszych zagadnień matematycznych czy fizycznych. Odpowiednio wykorzystana technologia komunikacyjna pozwala także na poprawę jakości życia dorosłych, którzy zmagają się z rozmaitymi chorobami, a w prywatnych placówkach edukacyjnych są wykorzystywane do nauki języków obcych osób w każdym wieku. Na kontakt z technologią nigdy nie jest przecież za późno!
Related
Techniki informatyczne
1. BEZPIECZEŃSTWO SYSTEMÓW INFORMATYCNYCH
1. Podstawowe aspekty bezpieczeństwa systemu informatycznego
Poufno[ć – tylko autoryzowani użytkownicy mogą posiadać dostp do zasobów,
Integralno[ć – tylko wyznaczeni użytkownicy mogą modyfikować gromadzone dane,
Dostpno[ć – dane powinny być dostpne dla użytkowników w razie potrzeby,
Identyfikacja – system powinien móc zweryfikować tożsamo[ć użytkownika
2. Konsekwencje braku odpowiednich zabezpieczeń
Brak możliwo[ci dostpu do danych lub zasobów sieciowych.
Utrata danych.
Udostpnienie danych poufnych osobom niepowołanym.
Utrata integralno[ci danych.
Straty finansowe.
Konsekwencje prawny
3. Zagrożenia dla systemów informatycznych
Przerwanie dostpu
Zasoby systemu stają si nieosiągalne lub stracone.
Przyczyną może być uszkodzenie sprztu, medium komunikacyjnego, ingerencja w działanie
systemu operacyjnego lub systemu zarządzania bazą danych.
Przechwycenie
Sytuacja w której osoby niepowołane uzyskują nieautoryzowany dostp do chronionych
zasobów.
Zagrożenie na ogół nie jest związane z utratą dostpu, ale z wyciekiem chronionych
informacji.
Modyfikacja
Sytuacja w której osoby niepowołane uzyskują nieautoryzowany dostp do chronionych
zasobów w celu ich modyfikacji.
Modyfikacja może dotyczyć zgromadzonych danych lub modułów oprogramowania.